Subject: FW: Susi kinnistu ajutine mahasõit
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Mar 2025 08:12:33 +0200

Tere.

Palun mulle täitmiseks.

Tervitades

Merike

From: Marek Lind <[email-masked]>
Sent: Thursday, March 13, 2025 11:46 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: FW: Susi kinnistu ajutine mahasõit

Tere, Merike.

Saadan edasi ühe kiireloomulise teema. Palun lase see Annel registreerida
ajutise mahasõidu lepingu sõlmimiseks. Sealne traagika seisneb selles, et
Inf Infra taotles MaRult maad ajutise ehitusjuhtimiskeskuse rajamiseks,
aga jätsid kahe silma vahele, et Luige tänav on eratee ja, ülla-ülla,
selle omanik ei luba oma teed kasutada. Nüüd vaja sõlmida ajutise
mahasõidu leping, mahasõitu hakkavad kasutama ainult sõiduautod, kui jätta
välja mõned üksikud liikumised veokitega, et paigaldada või vedada ära
mingi soojak. Teema on pakiline, sest mingid asjad jõudsid nad juba sinna
ära vedada, enne kui kuri teeomanik turja kargas ja töö peaks kohe pihta
hakkama. Neile sobiks, kui saaks selle eratee ja kiiruskaamera vahele
ajutise MS. Kuna ajutine, siis ma ei näe nn kiirmenetluse tasandilt
vaadates probleemi.

Päikest

Marek

From: Mihkel Sinisalu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, March 12, 2025 4:58 PM
To: Marek Lind <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Kaarel Ilustrumm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; RB Kangru Saku
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Susi kinnistu ajutine mahasõit

Tere

Telefonijutu jätkuks.

Maa- ja Ruumiamet andis ajutiseks kasutamiseks osa Susi kinnistust
(30402:001:0071), kaardil punasega tähistatud osa. Hakkame ehitama Rail
Baltica Kangru-Saku põhitrassi lõiku, eelnimetatud kinnistule on
planeeritud paigaldada ainult objektikontor.

Luige tn on erakinnistul ja selgus, et seda ei lubata meil kasutada Susi
kinnistule ligipääsuks, seetõttu on tarvis ajutist mahasõitu Viljandi
mnt-lt. Mahasõidu asukoht võiks jääda Luige tn ja kiiruskaamera vahele
(punase noolega).

Liikluskoormus on ainult sõiduautod, nö objektimeeskonna sõidukid (ca 10
tk). Ajutise platsi rajame freespurust, mahasõit oleks mõistlik teha
samamoodi. Mahasõidu vajadus on orienteeruvalt kuni 12.2027.

Palun võimalusel operatiivset vastust ja mahasõidu rajamiseks
kooskõlastust.

Tervitades

MIHKEL SINISALU

Projektijuht

—

INF Infra OÜ

+372 5911 5593

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.